پنجشنبه , 29 شهریور 1403 - 4:51 قبل از ظهر

یادداشت مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان درباره مسکن خبرنگاران

مجید شمس، مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان پیرو سوال مکرر تعدادی از خبرنگاران اصفهان در روزهای گذشته مواردی را درخصوص مسکن خبرنگاران بیان داشت که در ادامه می‌خوانید:

به گزارش نویدصنعت نیوز، مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: سال گذشته و پس از نشست روز خبرنگار و دستور آقای استاندار مبنی بر تشکیل کارگروهی به منظور بررسی موضوع به منظور حل و فصل آن، مکاتبه ای با مدیرکل وقت ارشاد داشتم تا این موضوع بعنوان مصوبه جلسه روز خبرنگار در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در ادامه نسخه ای از این مکاتبه را به آقای بهروان،مدیر محترم خانه مطبوعات، ارائه کردم و از ایشان خواستم با توجه به مسئولیت اداره کل ارشاد در موضوعات مرتبط با خبرنگاران، با محوریت ارشاد تشکیل این کارگروه را بطور جدی پیگیری کنند.

شمس ادامه داد: در همان جلسه روز خبرنگار، دوستان خانه مطبوعات نامه ای (که احیانا در جلسه وبه صورت دستی نوشته بودند و بدون سربرگ، بدون امضای مدیر خانه، فاقد اصول و آداب اداری و…) بود را ارائه کردند که از ایشان خواستم نامه را به طور رسمی تجدید کنند.

وی افزود: به ایشان هم تاکید کردم که در تشکیل کمیته چند موضوع مهم پیش رو داریم، اولا پیگیری مکانیزم تخصیص زمین، دوم فرآيند تعیین خبرنگاران مشمول (موسوم به فرم ج سبز) و سوم پیش بینی مکانیزم تخصیص برای کلیه خبرنگاران (چه عضو خانه و چه غیرعضو) و لازم است فرآیندی برای پوشش همه خبرنگاران در این موضوع تعریف گردد.

شمس تصریح کرد:بخشی از این فرآیند در فعل و انفعالات تغییر مدیرکل محترم ارشاد به حاشیه رفت اما متأسفانه با گذشت زمان متوجه شدم صرفا همان نامه به دبیرخانه استانداری ارائه شده که از این بابت به طور جدی به آقای بهروان گلایه کردم اما مجددا پیگیری دیگری برای تشکیل کارگروه(از مبدا اداره ارشاد) از سوی خانه مطبوعات صورت نگرفت!

وی افزود:با وجود اینکه توقف در این موضوع را حاصل عدم پیگیری جدی(در زمان مناسب اولیه پس از دستور استاندار محترم)، عدم پیگیری بعدی از طریق فرآيند دستور داده شده توسط استاندار محترم و درمجموع عدم تعامل شایسته مدیر محترم خانه مطبوعات می دانم و با وجود اینکه بنده مسئولیت مستقیمی هم در این موضوع ندارم اما به سبب لزوم تکریم تلاش های شبانه روزی عزیزان همکار و خبرنگاران بزرگوار، شخصا این موضوع را پیگیری نمودم که ماحصل آن اینست که امکان تحقق این خواسته کاملا فراهم است و حتی درسال جدید نیز بهتر از سال گذشته میسر می باشد.
درهرحال بنده در اولین فرصت با مدیرکل محترم ارشاد صحبت خواهم کرد و به نظرم شرایط برای پیگیری جدی و عملیاتی موضوع در قالب مصوبات وبرنامه های جدید شورای مسکن استان فراهم است.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

درخشش 4 ستاره فولادسنگ مبارکه در مسیر تعالی سازمانی

یادداشت مهرداد فقیهیان، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی فولادسنگ مبارکه؛ درخشش 4 ستاره فولادسنگ مبارکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *