پنجشنبه , 29 شهریور 1403 - 3:12 بعد از ظهر

وزیر صمت: صنعتی شدن کشور راهگشای مشکلات است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به فارس با فعالان اقتصادی و مسئولان شهرستان های سروستان، کوار و خرامه دیدار کرد و گفت: باید با تمام قوا به سمت صنعتی شدن حرکت کنیم.

به گزارش نوید صنعت نیوز ،وزیر صمت در نشستی که در فرمانداری خرامه برگزار شد، به گوش دادن به مشکلات و پیشنهادات فعالان اقتصادی و مسئولان شهرستان های سروستان، کوار و خرامه پرداخت. این نشست در راستای سفر استانی علی آبادی به فارس بود که برای بازدید و افتتاح چندین پروژه تولیدی به این استان سفر کرده است.

علی آبادی در این جلسه، ضمن اشاره به دستاوردهای صنعت کشور در زمینه های فولاد، مس، برق و غیره، گفت: ما دارای پیشرفت های چشمگیری هستیم اما همچنین با مشکلات جدید و بزرگتری روبرو هستیم که بخشی از آن ناشی از دخالت های بشر در طبیعت است. او تأکید کرد: باید ذهنیت خود را در مورد مصرف آب و انرژی تغییر دهیم و به سمت صنایع کم انرژی بر و بازچرخانی آب حرکت کنیم.

وزیر صمت همچنین در خصوص طرح های تامین آب در منطقه خرامه که یکی از دغدغه های فعالان اقتصادی بود، گفت: ما این طرح ها را بررسی می کنیم ولی باید مطمئن شویم که حل مشکل یک منطقه به حساب آسیب به منطقه دیگر نباشد.

علی آبادی در پایان نشست، با تقدیر از تلاش های فعالان اقتصادی و مسئولان شهرستان ها، گفت: ما در وزارت صمت شبانه روز در حال حل مشکلات مردم هستیم و با نظارت و پاسخگوئی مناسب، به نتایج خوب خواهیم رسید. او گفت: راه حل برای کشور فقط صنعتی شدن است و ما قصد داریم یک زیرساخت دانش بنیان در صنعت ایران احداث کنیم.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

زاینده رود؛ بین مرگ و زندگی

به گزارش نویدصنعت نیوز_ زاینده‌رود، رودخانه‌ای که زمانی نماد زندگی و تمدن در قلب ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *