پنجشنبه , 29 شهریور 1403 - 8:38 بعد از ظهر

برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک خلاق در خانه نوآوری و فناوری ایران

به گزارش نوید صنعت نیوز، نمایشگاه و رویداد بین المللی «مد و پوشاک خلاق» با رویکرد ساختار سازی برای مشارکت مردم و مجموعه های فعال در اقتصاد و تعامل دستگاه های اجرایی کشور با یکدیگر، ارتقاء سطح کیفی تولیدات حوزه عفاف و حجاب و همچنین حل مسائل کلان حوزه مد و پوشاک امروز سه شنبه ۲۵ مهرماه 1402 در خانه نوآوری و فناوری ایران افتتاح شد.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه و رویداد، می توان به شناسایی، همرسانی و شبکه سازی فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری مد و پوشاک ایرانی – اسلامی، احصاء چالش ها و ارائه ایده های خلاقانه در راستای توسعه زنجیره ارزش این حوزه اشاره نمود.

محور های حائز اهمیت این اقدام ملی و بین المللی اعم از نوآوری و روزآمدی طراحی پوشاک و منسوجات، ترویج و آموزش به وسیله کارکتر سازی و الگو سازی، دیجیتال مارکتینگ، پوشاک سلامت محمر و هوش مصنوعی است.

این نمایشگاه تا چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ ادامه داشته و پنل های بررسی و تحلیل مدست و فشن و طراحی لباس کشورهای ایران، بوسنی، لبنان، روسیه و ایتالیا از جمله رویداد های مد و پوشاک خلاق هستند. همچنین تاک شو چالش ها و فرصت های مد لباس در صنایع خلاق ایران و پنل های شناختی از مد و فشن عرب، کاربرد هوش مصنوعی در صنعت مد و پوشاک، سیری بر خلاقیت در مد و لباس معاصر در جهان، نقش تکنولوژی های نوین در آینده کسب و کاره و صنعت مد از دیگر رویداد های جانبی این نمایشگاه به شمار می روند.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد

به گزارش نوید صنعت نیوز، بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *