پنجشنبه , 29 شهریور 1403 - 4:54 قبل از ظهر

ثبت رکورد ماهانه کیفی ورق رنگی نورد سرد فولاد مبارکه

به گزارش نوید صنعت نیوز، تلاشگران خط تولید ورق رنگی ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه با تولید محصولات رنگی مورد نیاز صنایع ساختمانی و لوازم خانگی، موفق به ثبت رکورد ماهانه کیفی ۹۸.۰۶ در مردادماه ۱۴۰۲ شدند و رکورد قبلی که در فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با عدد ۹۷.۳۵ محقق شده بود را ارتقا دادند.

بهزاد بهادرانی، مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار نویدصنعت نیوز اظهار کرد: ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه شامل ۳۱ پلنت است که ۲۴ پلنت آن مربوط به واحدهای تولیدی و ۷ پلنت آن مربوط به واحدهای پشتیبانی است. اولین گام موفق در سال جاری، اتمام زودهنگام ریومپ مرحله اول خط تاندم پنج قفسه‌ای بود که توانستیم ۲۴ ساعت زودتر از برنامه پیش‌بینی شده این خط را راه اندازی کنیم و در حال حاضر تولید مطابق با برنامه هدف گذاری شده پیش می رود.
بهادرانی با تاکید بر پاسخ به نیاز مشتریان شرکت فولادمبارکه، تصریح کرد: در حال حاضر در ناحیه نورد سرد، ورق‌های ویژه خودرو، ورق های با گرید سخت و همچنین ورق رویه خودرو در حال تولید است. امیدواریم در سالهای آتی، با بهینه سازی های برنامه ریزی شده بتوانیم افزایش تولید، بهبود کیفیت و پایداری تولید را رقم بزنیم.
مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: همزمان با ریومپ واحد نورد 5 قفسه ای، مرحله اول بهینه سازی واحد اسیدشویی 1 و بهینه سازی 12 عدد از جرثقیل های سقفی ناحیه نورد سرد با موفقیت به انجام رسید. همجنین امیدواریم تا پایان سال جاری با احداث خط تکمیلی جدید در ناحیه نورد سرد شرکت فولادمبارکه، تنوع و میزان تولید ورق رنگی مخصوص لوازم خانگی را ارتقا بخشیم.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد

به گزارش نوید صنعت نیوز، بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *