سه شنبه , 27 شهریور 1403 - 6:37 قبل از ظهر

استاندار اصفهان: اصل مردمی‌بودن دولت، درهم‌تنیده بودن خدمت کارگزاران با پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مردمی است

استاندار اصفهان پیامی به مناسبت هفته دولت صادر کرد

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان، در پیامی به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تنویر افکار عمومی از دستاوردها و خدمات ارزنده دولتمردان است گفت: توجه ویژه به اصل مردمی‌بودن دولت و درهم‌تنیده بودن خدمت کارگزاران با پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مردمی بسیار حائز اهمیت است.
به گزارش نوید صنعت نیوز، استاندار اصفهان در این پیام ضمن ارج‌نهادن به یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر اصل پاسخگویی کارگزاران دولت در برابر انتظارات و مطالبات مردم تأکید کرد و گفت: هفته دولت نماد مبرز کار و تلاش صادقانه در عرصه عمران، آبادانی و پیشرفت کشور و فرصت گران‌بهایی به‌منظور معرفی خدمات، ثمرات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف است.”

مرتضوی افزود: اصل پاسخگویی کارگزاران دولت در برابر انتظارات و مطالبات مردم بزرگوار، به‌عنوان رویکرد مهم و اساسی دولت سیزدهم در صدر فهرست گزارش‌دهی‌ها و اعلام دستاوردها و خدمات مجموعه‌های مختلف دولتی قرار خواهد داشت و از این منظر خاضعانه در برابر هم‌وطنان شریف و به‌ویژه مردم بزرگوار استان سر تعظیم فرود می‌آوریم.
وی در این پیام ضمن تبریک روز کارمند به کارگزاران و کارکنان دولت، توفیق روزافزون آنها در خدمتگزاری به مردم و تحقق اهداف نظام اسلامی را از خداوند متعال خواست.
متن پیام استاندار:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
هفته نخست شهریورماه هرسال در روزشمار رسمی کشور، یادآور یاد و خاطره دو شهید والامقام، از یاوران راستین امام راحل (رحمت اله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، شهیدان «محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باهنر» است.
دو شخصیت ممتاز انقلابی و نمونه بارز دولتمردان سخت‌کوش، متواضع، متعهد و جهادگر عرصه خدمتگزاری که با اقتداء به مکتب حسینی (علیه‌السلام) و تحقق کار مخلصانه توأم با تلاش صادقانه، هستی خود را وقف پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی و سامان‌بخشیدن به مسائل کشور در شرایط حساس و خطیر آن مقطع سرنوشت‌ساز نمودند و با بذل جان پاکشان در راه خدمت به آرمان‌های رفیع انقلاب و اعتلای ایران عزیز، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.
هفته دولت نماد مبرز کار و تلاش صادقانه در عرصه عمران، آبادانی و پیشرفت کشور و فرصت گران‌بهایی به‌منظور معرفی خدمات، ثمرات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف است.
بدیهی است، در کنار فرصت تنویر افکار عمومی از دستاوردها و خدمات ارزنده دولتمردان به بهانه این ایام، توجه ویژه به اصل مردمی‌بودن دولت و درهم‌تنیده بودن خدمت کارگزاران با پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مردمی بسیار حائز اهمیت است.
همچنین اصل پاسخگویی کارگزاران دولت در برابر انتظارات و مطالبات مردم بزرگوار، به‌عنوان رویکرد مهم و اساسی دولت سیزدهم در صدر فهرست گزارش‌دهی‌ها و اعلام دستاوردها و خدمات مجموعه‌های مختلف دولتی قرار خواهد داشت و از این منظر خاضعانه در برابر هم‌وطنان شریف و به‌ویژه مردم بزرگوار استان سر تعظیم فرود می‌آوریم.
بار دیگر یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بالاخص شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشته و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد کشور، به‌ویژه کارکنان و کارگزاران ساعی دولت در استان پهناور اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه عزیزان در انجام شایسته مسئولیت خطیر خدمتگزاری به مردم شریف استان و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد

به گزارش نوید صنعت نیوز، بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *