چهارشنبه , 28 شهریور 1403 - 10:39 قبل از ظهر
رویداد ملی نکست

نوآوری کارآفرینان سرآمد توسعه/ اولین جایزه ملی فناوری “نکست” برگزار می‌شود

 شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری کشور می‌توانند با شرکت در اولین دوره جایزه ملی فناوری نکست، علاوه بر جوایز نقدی، از حمایت سرمایه‌گذاران در حوزه‌های فناوری‌های نوظهور و مزیت‌های قانون جهش تولید بهره‌مند شوند.

نوید صنعت نیوز – این جایزه باهدف شناسایی و حمایت از ایده‌های نو و خلاق در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، صنعت 4، اتصال‌پذیری، ارتباطات، میکروالکترونیک، زیست‌فناوری و زیست مهندسی به ابتکار شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.
جایزه ملی فناوری نکست، قصد دارد با حمایت از توسعه سبد محصولات شرکت‌های فناور کشور و تشویق ورود صنایع و شرکت‌های بزرگ و صاحب فناوری به توسعه در جهت فناوری‌های نوظهور، به رشد شرکت‌های فناور شتاب ببخشد و میان فن‌آفرینان کشور هم‌افزایی، هم‌آفرینی و رقابت سازنده برقرار کند.
شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور دارای طرح‌های مبتنی بر فناوری‌های نوظهور با سطح آمادگی فناوری حداکثر TRL4، یا ایده‌های با فناوری بالا و  دارا بودن بازار برای محصول نهایی، می‌توانند برای داوری طرح و دریافت این جایزه ملی، ثبت‌نام کنند.

 گفتنی است: فن‌آفرینان، پیشروان زیست‌بوم فناوری هستند که با ایده‌ها و نوآوری‌های خود در جهت به‌کارگیری فناوری‌های نوظهور، نقش کلیدی را در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کشور ایفا می‌کنند.شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌عنوان پایه‌گذار پارک‌های فناوری ایران با حدود ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر، اولین مرکز منطقه‌ای توسعه مراکز رشد و پارک‌های فناوری زیر نظر یونسکو است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد جایزه ملی فناوری نکست، می‌توانید به وبسایت رسمی این رویداد مراجعه کنید.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد

به گزارش نوید صنعت نیوز، بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *