پنجشنبه , 29 شهریور 1403 - 8:04 بعد از ظهر

یک شرکت دانش بنیان پلتفرم زنجیره ارزش محصولات کشاورزی ساخت

به گزارش خبرنگار نوید صنعت نیوز، پلتفرم توسعه زیرساخت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی توسط یک شرکت دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران طراحی شد.

این شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به طراحی پلتفرمی به نام “مزرعه” با کاربری توسعه زیرساخت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و عرضه آن به بازار شد.
دکتر حسن مافی، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت آینده پژوهان لوتوس در رابطه با حوزه فعالیت شرکت بیان کرد: عمده فعالیت این شرکت معطوف بر ایجاد و توسعه زیرساخت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی است و در کنار آن نیز پلتفرم‌های سازمانی مرتبط با فعالیت اصلی شرکت، طراحی شده و پس از توسعه محصول به بازار عرضه می‌شود.
مافی مشتریان اصلی این پلتفرم را کشاورزان، تأمین‌کنندگان نهاده و خدمات کشاورزی (فروشندگان نهاده، خدمات مشاوران و کارگران، خدمات مکانیزاسیون و خدمات آزمایشگاهی) و خریداران عمده محصولات کشاورزی عمده فروشان، بازرگانان، کارخانه‌های مواد غذایی و سردخانه‌ها معرفی کرد.
وی افزود: تا کنون دو پلتفرم سامانه مزرعه و فروشگاه مزرعه بصورت تجاری به بازار عرضه شده است و بیش از ۲۵ هزار کاربر در سرتاسر ایران از آن استفاده می‌کنند.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان آینده پژوهان لوتوس ارزش افزوده محصول این شرکت را در تلفیق گروه‌های تخصصی کشاورزی، الکترونیک و هوش مصنوعی دانست که توانسته در بین رقبای خود جایگاه مناسبی بدست آورد.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

فولاد مبارکه و زاینده‌رود: روایتی نو از مصرف آب و عدالت در قضاوت

به گزارش نویدصنعت نیوز- مسئله بحران آب و کاهش منابع آبی، به‌ویژه در مناطق خشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *