پنجشنبه , 29 شهریور 1403 - 7:39 بعد از ظهر

موفقیت خبرنگار نوید صنعت نیوز در جشنواره مطبوعاتی قاصد آب

🔸به گزارش نویدصنعت‌نیوز، عاطفه علیان،مدیر مسئول و خبرنگار نویدصنعت نیوز (nsnnews) در دومین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» موفق به کسب مقام دوم در بخش تیتر و در محور فرونشست زمین با عنوان ” اصفهان در کام فروچاله‌ها” شد.

🔸گفتنی است عاطفه علیان سال گذشته و در نخستین جشنواره قاصد آب توانست در بخش تیتر با عنوان” شاهرگ فلات مرکزی زیر تیغ” رتبه اول این بخش را کسب کند.

🔸دومین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» به همت شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت آب منطقه‌ای اصفهان برگزار و در این دوره ۲۰۱ اثر در هفت قالب شامل خبر، گزارش، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، تیتر، کاریکاتور و اینفوگرافی به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری آثار ۲۱ اثر حائز رتبه‌های برتر شدند.
احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی، صنعت و نقش آب و پساب در محیط زیست، طرح ملی جهاد آبرسانی در روستاها، فرهنگ سازی رفتار در مدیریت مصرف آب آشامیدنی، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب، سواد آبی و مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در مساله آب محورهای بخش اصلی دومین جشنواره قاصد آب بود.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد

به گزارش نوید صنعت نیوز، بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *