دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 11:04 بعد از ظهر

معاون اقتصادی استانداری اصفهان: درخواست فعالین اقتصادی در مورد برنامه‌ریزی قطعی برق، ثبات در تصمیم‌گیری ها است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: درخواست فعالین اقتصادی استان در خصوص برنامه‌ریزی قطعی برق، ثبات در تصمیم‌گیری است.

محمود حقیقت سرشت در نشست بررسی ناترازی مصرف برق استان که با حضور جمعی از نمایندگان صنعتگران و فعالین اقتصادی استان برگزار شد، گفت: اعتراض اصلی فعالین اقتصادی استان به نبود برنامه مشخص در قطعی برق است.
وی ادامه داد: این عدم برنامه‌ریزی صحیح و پای‌بند نبودن به برنامه‌ها، چالش‌های عدیده‌ای را برای تولیدکنندگان و اصناف استان ایجاد کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: معتقد هستیم درخصوص مسائل مهم این‌چنینی ذی نفعان بایستی دخیل باشند اما فعالین اقتصادی هیچ نقشی در برنامه قطعی برق ندارند و تصمیمات در سطح ملی لحظه‌ای گرفته می‌شود.
حقیقت سرشت افزود: برهم خوردن توافقات منجر شده تا خسارت‌های متعددی به صنعتگران وارد شود و نارضایتی‌ها به حق است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون انتظار ما از سطح ملی ثبات در تصمیم‌گیری است تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه قابل پذیرش دست یابیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار کرد: برای سال آینده بایستی برنامه مشخصی تدوین و در اختیار فعالین اقتصادی قرار بگیرد و بر برنامه‌ تدوین شده نیز پای‌بندی وجود داشته باشد.
حقیقت سرشت عنوان کرد: همه خسارت‌ها به فعالین اقتصادی مالی نیست و این موضوع نیز بایستی در تصمیم‌گیری‌ ها ملاک عمل قرار بگیرد.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

درخشش 4 ستاره فولادسنگ مبارکه در مسیر تعالی سازمانی

یادداشت مهرداد فقیهیان، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی فولادسنگ مبارکه؛ درخشش 4 ستاره فولادسنگ مبارکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *