پنجشنبه , 29 شهریور 1403 - 8:23 بعد از ظهر

سامانه کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی شد

به گزارش نوید صنعت نیوز، سامانه کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم افتتاحیه رویداد کار و تک رونمایی و به صنایع حاضر در این رویداد معرفی شد.

مراسم افتتاحیه رویداد کار و تک و رونمایی از سامانه کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان، صبح امروز در سالن کنفرانس این دانشگاه با حضور مدیران عامل حامیان رویداد کار و تک، نمایندگان صنایع شرکت‌کننده در نمایشگاه و معاونین دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

«رویداد کار و تک درآمدی بر تعامل صنعت و دانشگاه است» الهام محمودزاده، معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم افتتاحیه رویداد کار و تک (نخستین رویداد کار و فناوری) اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین هدف برگزاری این رویداد، القای حس باور به جوانان است تا بدانند فرصت‌های شغلی بسیاری وجود دارد و می‌توانند مسیر موفقیت آمیز خود را در حوزه پژوهش به حوزه کار آفرینی پیوند بزنند. وی افزود: پیشرفت‌ها و فرصت‌های خوب در حوزه فناوری باید به دانشجویان ارائه شود تا بدانند مسیر فارغ التحصیلی آن‌ها می‌تواند به شغل و آینده خوب منتهی شود.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به ایجاد فرصت آشنایی با ظرفیت دانشجویان و جوانان در قالب این رویداد دو روزه بیان کرد: امیدواریم این رویداد فرصت شناسایی نیروهای خوب و کارآفرین برای شرکت‌ها باشد. وی خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان از برترین دانشگاه‌های کشور است که دانشجویان با رتبه‌های زیر صد و هزار وارد آن می‌شوند، امیدواریم بتوانیم به این دانشجویان کمک کنیم تا با امید آفرینی در کشور ما خدمت کنند و صنعت داخلی از حضور آن‌ها بهره ببرد.

محمودزاده با بیان اینکه رویداد کار و تک درآمدی بر تعامل صنعت و دانشگاه است، گفت: این تعامل نقطه کلیدی برای پیشرفت کشور است و امیدواریم به اهداف خود در این راستا دست پیدا کنیم. وی با بیان اینکه یکی از فاکتورهای مهم پیشرفت کشور ارتباط دانشگاه و صنعت است، گفت: راه حل‌های مشکلات کشور از سمت دانشگاه به صنعت روانه می‌شود و برگزاری رویدادهای مختلف و تشکیل تیم‌های خوب از استادان و دانشجویان می‌تواند در این حوزه موثر باشد، در نهایت سود این ارتباط به کشور خواهد رسید.

درباره ی نوید صنعت نیوز

مطلب پیشنهادی

بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد

به گزارش نوید صنعت نیوز، بی برقی تولید فولاد ایران را ۵.۴ درصد کاهش داد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *